* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Jak rozwija się Twoja kariera?2009-01-02 14:59:38Czy przystąpiłeś już do noworocznego realizowania własnej ścieżki rozwoju zawodowego? Jeśli nie i jeśli nawet nie przygotowałeś planu działania to jeszcze nic straconego – styczeń to doskonały miesiąc na analizę swojej dotychczasowej kariery zawodowej i stworzenie dalszego planu rozwoju. |
![]() |
Targi Kariery w Warszawie2008-12-09 13:14:55WARSZAWA, 20-21 kwietnia 2009 r.Pałac Kultury i Nauki w WarszawiePlac Defilad 1, wejście od ul. MarszałkowskiejCZEGO MOŻESZ SIĘ SPODZIEWAĆ?Targi kariery stanowią doskonałą okazję do spotkań z pracodawcami poszukującymi młodych ludzi, ktorzy chcieliby rozpocząć karierę w ich przedsiębiorstwach. Atmosfera Targów Kariery sprzyja rozmowom i zawieraniu konkretnych ustaleń. Charakter tej imprezy gwarantuje komfort spotkań, a pracodawcy są przygotowani nie tylko do udzielenia pełnych informacji na temat tego, jakich pracowników poszukują. Ci spośród odwiedzających, którzy szczególnie dobrze zaprezentują się w rozmowie z przedstawicielem firmy mogą liczyć na ciekawe oferty pracy. |
![]() |
NAJCIEKAWSZE SZKOLENIA2008-04-28 15:06:00Szkolenie to różne działania i formy doskonalenia umiejętności, podnoszenia wiedzy i kwalifikacji zawodowych w wielu obszarach. |
![]() |
Jak mieć coacha w każdej firmie?2009-11-04 12:23:33Z początkiem października powstał pierwszy numer magazynu Business Coaching. Business Coaching to innowacyjny kwartalnik na polskim rynku. Magazyn zawiera 220 stron i jest praktycznym kompendium wiedzy o rozwoju w biznesie. Czasopismo spełnia rolę swoistego szkolenia, dostarcza bowiem, praktycznych informacji związanych z zarządzaniem, które można z powodzeniem wykorzystać w firmie, tak aby zwiększać swoją efektywność pracy. |
![]() |
Czy każdy klient może być kluczowy?2010-01-15 11:08:23O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korzyści, wiemy prawie wszyscy. Co zatem możemy zrobić, aby zyskać pewność że nasze działania i nakłady są współmierne do korzyści osiąganych ze współpracy z danym klientem. Na pewno warto odpowiedzieć sobie na pytanie kto dla nas jest ważnym klientem. |
Szkolenia techniki sprzedaży W e b i n a r i u m, Małopolskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.